OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE (SEO)

 
 

Profesionální web aplikace

Corporate design a identity

Custom programování

Internetové obchody

Web development

Kontaktní informace

CreativeSites, s.r.o.
Staré grunty 52, Bratislava

Tel.: +421 915 215 555
E-mail: Tato adresa je chráněna proti spamování, pro její zobrazení potřebujete mít Java scripty povoleny

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) posune Váš web na první pozice ve vyhledávačích
(např. Google, Bing, ...). Výsledkem je více potenciálních klientů hledajících Vaše produkty nebo služby.

Proč je optimalizace pro vyhledávače (SEO) důležitá?

Optimalizace pro vyhledávače má důležitou úlohu: zvýšit návštěvnost webu a zisk firmy.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) zabezpečuje nejvyšší pozice ve vyhledávačích a tím zvyšuje popularitu web stránek.

Agentura, která Vám poskytuje službu Optimalizace pro vyhledávače (SEO), by Vám měla ukázat konkrétní výsledky - my Vám můžeme představit naše SEO reference.

Co znamená optimalizace pro vyhledávače - SEO?

SEO (Search Engine Optimization) znamená v překladu z angličtiny optimalizace pro vyhledávače.

Optimalizace pro vyhledávače je úprava web stránek tak, aby se Vaše stránky objevovaly ve výsledcích vyhledávání na prvních pozicích. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) zahrnuje vyladění desítek on-page faktorů (faktory na web stránkách, např. čitelné URL adresy, nadpisy, hustota a umístění klíčových slov v textovém, bezchybném HTML kódu, atd.) a off-page faktory (faktory mimo web stránky, např. vytvoření relevantních odkazů, atd.).

Jaké SEO služby nabízíme:

optimalizace pro vyhledávače
  • SEO analýza web stránek,
  • analýza klíčových slov a jejich optimalizace pro vyhledavače (SEO),
  • úplná SEO optimalizace pro vyhledávače
    (vyladění všech off-page i on-page faktorů),
  • důkladná registrace a zlepšení pozice v online katalogách,
  • tvorba zpětných odkazů a zvyšování PageRanku,
  • SEO analýza konkurence,
  • SEO copywriting - optimalizace textů pro vyhledávače,
  • úprava zdrojového kódu,
  • odborné konzultace a poradenství k službě optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) - výhody

  1. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je dlouhodobá a výhodná investice - zaplatíte pouze jednou a každý rok šetříte za reklamu na internetu (firmy průměrně investují do prvních pozic ve vyhledavačích kolem 100 000,- Kč ročně)
  2. Optimalizace pro vyhledávače přiláká nové návštěvníky
  3. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) se postará o zvýšení popularity Vaší firmy
  4. SEO zabezpečujeme v technicky nejkratším možném čase

Kdy se optimalizace pro vyhledávače (SEO) oplatí?

Češi dnes využívají internet z 65 % k vyhledávání informací o službách a produktech.
Ve více než polovině případů, než si něco koupí, použijí vyhledávače (např. pro oblast sportovních potřeb je to 46%, pro oblast cestování a cestovního ruchu 73 %).
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je důležitá, vzhledem k tomu, že 90 % uživatelů internetu používá tzv. fulltextové vyhledávače nebo kombinace fulltextu a katalogu. Právě těchto 90 % uživatelů můžete oslovit, pokud využijete službu optimalizace pro vyhledávače (SEO).

Funguje optimalizace pro vyhledávače je pro Seznam.cz?

Seznam.cz nabízí několik druhů vyhledávání. Pokud jste zaplatili za registraci do jeho katalogu, oslovujete podle posledních měření pouze necelých 5 % uživatelů českého internetu,
naproti tomu optimalizace pro vyhledávače (SEO) Vám umožní oslovit více než 90 % Čechů na internetu.
Placené odkazy často uživatele přehlížejí a nevěří jim. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) umístí odkaz na Vaše stránky na místech, kam se jako první podívá uživatel.
Další výhodou, kterou optimalizované stránky mají, je jejich větší důvěryhodnost.

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) a garance výsledků

Optimalizace pro vyhledávače nemůže garantovat první místo navždy. Pozici ve výsledcích vyhledávání ovlivňují faktory, které se nedají ovlivnit. Především je to změna algoritmu uspořádání výsledků ve vyhledávačích.

Důležitá je i Vaše konkurence. Je možné, že stránku v daném čase jak Vy optimalizujete i Vaše konkurence optimalizuje a tehdy začnete se vzájemně předbíhat. V tomto případě odhadneme konkurenční stránky, najdeme jejich slabiny a navrhneme kroky k tomu, aby jste Vy trvale dosahovali vyšší pozice ve výsledcích vyhledávání.
Z výzkumu však vyplývá, že nezáleží jen na tom, zda jste na prvním nebo čtvrtém místě, ale hlavně na kvalitě web stránky, na které se návštěvník dostane. Návštěvníci jsou zvyklí kliknout na více předních odkazů ve výsledcích vyhledávaní a porovnat si prezentaci nabízených služeb a produkty na daných web stránkách.